
Les jornades, celebrades durant el passat mes d'abril a Tarragona, Reus i Santa Coloma de Gramenet, van tenir com a objectiu fomentar la convivència, els valors i el gaudi d'aquest esport.
El programa Escacs a l’Escola va cloure amb èxit les seves trobades del mes d’abril, unes jornades que van reunir gairebé 900 infants de diferents centres educatius de Catalunya. L'objectiu principal d'aquestes cites va ser promoure la convivència entre els alumnes, fomentar els valors inherents al nostre esport i compartir experiències lúdiques i educatives al voltant dels escacs.











