Circular 22/2009
SELECCIÓ CATALANA PER PARTICIPAR AL CAMPIONAT D’ESPANYA DE LA “JUVENTUD”
ORGANITZA
Consejo Superior de Deportes i Federación Española de Ajedrez
DATES FASES FINALS
Del 23 al 30 de juny
LLOC
Ceuta
PARTICIPANTS
Els i les jugadors/es que formaran part de la Selecció Catalana sub-16 per participar en aquest campionat són:
MARC PRUJÀ RAMÍREZ DE CARTAGENA (Campió categoria sub-16)
GISELA RAMONEDA RUMÍ (Campiona categoria sub-16)
JORDI COLL ORTEGA (Subcampió categoria sub-16)
SANDRA MOLINERO GOMEZ (Subcampiona categoria sub-16)
ENRIQUE COLÓN GARCÍA (Designat per la Comissió d'Escacs de Base)
CRISTINA COLL ORTEGA ( Designada per la Comissió d’Escacs de Base)
Els i les jugadors/es que formaran part de la Selecció Catalana sub-14 per participar en aquest campionat són:
MARC SANCHEZ IBERN (Campió categoria sub-14)
ELISABET RUIZ FONT (Campiona categoria sub-14)
IMAR TALLO DOMÍNGUEZ (Subcampió categoria sub-14)
CRISTINA VIDAL ZAMORA (Subcampiona categoria sub-14)
MARC MALLOL MUSTÉ (Designat per la Comissió d’Escacs de Base)
ANDREA NORTE GARCÍA (Designada per la Comissió d’Escacs de Base)
Aquests jugadors i jugadores tenen les despeses pagades (d’allotjament i transport) i aniran acompanyats de dos entrenadors i un delegat. L’expedició sortirà des del punt que el Consell Català de l’Esport indiqui i marxaran tota l'expedició junta amb el transport que aquest facilitarà. Els membres de l'equip no podran viatjar pel seu compte.
Els jugadors hauran de romandre sota la responsabilitat del delegat de l'expedició en tot moment i actuar segons les normes de funcionament que es decideixin.
IMPRESCINDIBLE
És imprescindible que tots els jugadors portin el DNI, passaport o targeta de residència originals. Sense aquests documents no podran jugar. A més, hauran de portar una fotografia mida carnet, la targeta sanitària i el número de la seguretat social i l’autorització dels pares o tutors.
Els jugadors i jugadores seleccionats han de confirmar a la FCE la seva participació en aquest torneig enviant un correu electrònic a l'adreça federacio@escacs.cat.
La Federació Catalana d'Escacs comunicarà properament als jugadors i jugadores seleccionats informació més detallada sobre aquest campionat.
Si voleu més informació adreceu-vos a la pàgina web del Consejo Superior de Deportes
FCE 20/04/2009