Circular 4/2009
LICITACIÓ DE LA FESTA CATALANA 2009
Els clubs interessats en organitzar conjuntament amb la FCE la Festa Catalana dels Escacs d’enguany, i totes les activitats paral·leles cal que presentin les seves propostes abans del dia 06/03/09 a les 19,30 hores. La Federació valorarà les opcions presentades i en el termini d’una setmana decidirà si accepta alguna de les propostes, obre un nou termini de licitació o l’organitza la pròpia Federació.
Els actes que cal organitzar conjuntament amb la FCE són els següents:
1. Dia 26/09/09: Trobada del Comitè tècnic d’àrbitres de la FCE. Reunió d’organitzadors del Circuit Català d’Oberts Internacionals. Sessions de matí i tarda. Organització de Campionats d’Escacs Especials (canvi de peces, parelles, etc.). Dinar per als participants en les reunions i competicions d’aquest dia. Campionat de Catalunya Individual de partides llampec amb la participació d’entre 100 i 150 jugadors. Horari de 17 a 20 hores.
2. Dia 27/09/09: Campionat de Catalunya de partides ràpides per equips. La participació aproximada d’altres anys ha estat d’uns 65-75 equips de 4 jugadors. Horari de 9,30 a 13,30. Activitats paral.leles complementàries per acompanyants.
3. Dia 27/09/09: Dinar de germanor, capacitat mínima 300 persones. Horari de 14,30 a 17,30 hores.
4. Dia 27/09/09: Lliurament de premis de la temporada de les proves oficials. Durant el dinar de germanor.
5. Dia 27/09/09: Lliurament de premis del V Circuit Català d’Oberts Internacionals. Un cop finalitzat el lliurament de premis de proves oficials. Hora de tancament aproximat les 17,30 h.
En les sol·licituds d’organització s’ha d’indicar:
a) LOCAL DE JOC :
1) Indicar si disposa d’aire condicionat.
2) Indicar si disposa de connexió a internet de banda ample (ADSL).
3) Indicar tipus de local: si és un pavelló, un club, un hotel o un local municipal o privat.
4) Indicar els metres quadrats disponibles per a la competició.
5) Aconseguir, conjuntament amb la FCE, el material esportiu necessari per jugar amb les millors condicions possibles (rellotges i jocs).
6) Fer-se càrrec de les següents despeses derivades de l’organització del torneig:
a) Pagament de les despeses derivades de la sala de joc: Lloguer, muntatge, taules, numeració de les taules, cadires, ordinadors i impressores, megafonia, material oficina (folis, tisores, bolígrafs, cel.lo, tinta impressores, xinxetes, disquets, etc.).
b) Confecció d’un cartell commemoratiu on hi constaran els patrocinadors de la Federació i dels Campionats.
c) Pagament del transport d’anada i tornada del material necessari per al torneig.
7) Indicar altres qualitats d’interès per la competició ( sala anàlisis, de premsa, etc ).
b) MATERIAL DE JOC
1) Indicar si es disposa de taulers i peces de qualitat.
2) Indicar si es disposa de rellotges digitals.
c) SALES DE REUNIONS (26-09-2009)
1) Una sala per unes 20/25 persones per la reunió del Comité d’Àrbitres
2) Una sala per unes 20/25 persones per la reunió del Circuit Català
d) OFERTA HOTELERA
HOTEL (25/26/27-09-2009)
1) Indicar hotel: Nom de l’hotel, capacitat d’habitacions, Nombre d’estrelles, tipus de dinar (bufet o menú), preu, serveis addicionals de l’hotel (piscina, aire condicionat, internet, etc.)
2) Indicar ( IMPRESCINDIBLE) una capacitat Hotelera garantida d’un mínim de 25 persones
3) Indicar distancia de l’hotel a la sala de joc / sales de reunió i tipus de transport en cas que sigui necessari.
RESTAURANT (26-09-2009)
4) Un restaurant per a unes 50 persones aproximadament, per al dissabte dia 26, amb un menú econòmic.
RESTAURANT (FESTA CATALANA)
Una proposta de dinar de germanor pel diumenge 28 de setembre en restaurant o càtering amb diferents alternatives i preus de menús. El restaurant amb una capacitat mínima de 300 persones haurà de disposar de megafonia i d’espais amplis (amb bona visibilitat per a tots els assistents) per poder realitzar el lliurament de premis.
e) ALTRES
Fer-se càrrec de les despeses derivades per conseguir i lliurar un obsequi-record als participants i acompanyants (senyores) en la Festa.
Organitzar conjuntament amb la Federació activitats paral·leles per als acompanyants del diumenge, dia 27, com ara: excursions, conferències, etc.
Club organitzador designarà una persona de contacte per als tràmits organitzatius així com un delegat del club durant els dies de la competició.
f) DEMANDA O OFERTA ECONÒMICA DEL CLUB:
Prestacions en serveis (estada hotelera), en personal (proposant col.laboradors), monetaries o altres que l’organitzador ofereix a la Federació Catalana d’Escacs.
Asumir serveis i tasques que corresponen a la Federació.
Es valorarà la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat i els possibles patrocinadors tant públics com privats.
LA FEDERACIÓ ES FÀ CÀRREC DEL SEGÜENT:
1) Tota la part tècnica del torneig: inscripcions, confecció de les circulars, informació per internet, confecció de cartells indicatius dels jugadors, planilles d’anotació, etc.
2) Supervisar i donar el vist i plau a les instal·lacions tant de la sala de joc i material de joc, com de l’hospedatge i les seves condicions (dinar, serveis, etc.).
3) Nomenar un delegat federatiu que serà el nexe d’unió entre la Federació i l’entitat organitzadora.
4) Resoldre els temes esportius i disciplinaris que es derivin de l’organització de la competició.
5) Nomenar i gratificar els tècnics tant d’arbitratge com de retransmissió.
6) Proporcionar el material necessari per a la retransmissió per internet de la prova.
7) Proporcionar els trofeus de la competició.
8) Reserva, cobrament i pagament de tota la despesa hotelera.
9) Lliurar les invitacions a les autoritats de les institucions públiques i privades que correspongui.
10) Realitzar un reportatge fotogràfic.
l club escollit signarà un conveni amb la Federació Catalana d’Escacs en el qual s’especificaran els drets i deures de cadascuna de les parts.
FCE 10/01/2009